CFGM Gestió Administrativa

Última modificació: Avui

CFGM Gestió Administrativa (AG10)

L’objectiu d’aquest cicle de grau mitjà és capacitar per realitzar activitats de suport administratiu en l’àmbit laboral, comptable, comercial, financer i fiscal, així com d’atenció al client/usuari, tant en empreses públiques com privades.

Aprendràs a:

La titulació obtinguda: Tècnic/a en Gestió Administrativa 

Durada: Dos anys, que corresponen a 2000 hores, de les quals 1.485 es realitzen en el centre.

En aquest cicle existeixen dues modalitats per a la formació dual:

   ● La formació dual general de 515 hores d’estada en una empresa i 1485 hores de formació a l’institut.

Projecte SEFED: Si estudies a l’Eugeni el cicle de Gestió Administrativa participaràs en el projecte SEFED. Aquest projecte utilitza la creació d’una empresa amb funcionament real a l’aula del centre educatiu, com a eina pedagògica per formar l’alumnat, de manera pràctica i transversal (learning by doing), en tasques administratives i de gestió empresarial, utilitzant la simulació d’empreses com a metodologia d’aprenentatge.

També podràs realitzar part de les pràctiques a l’estranger amb el projecte ERASMUS+.

Horari: Les classes es realitzen al centre docent en horari de matí. 

Després de cursar el cicle Gestió Administrativa, podràs continuar formant-te a l’Eugeni amb el cicle de grau superior d’Administració i finances, o en els altres cicles de la família Comerç i Màrqueting i Informàtica i comunicacions.

Què fem a Gestió Adminitrativa?

On podràs treballar?