Assessorar i formar el professorat dels equips docents en l’elaboració de les programacions que integrin resultats d’aprenentatge de diverses unitats formatives i/o mòduls professionals. Aquestes programacions han de potenciar les competències transversals dels alumnes i l’adquisició de les competències professionals, personals i socials establertes en el perfil professional, mitjançant l’ús de metodologies d’aprenentatge basades en reptes i projectes.
Assessorar i formar el professorat per dissenyar, programar, organitzar i guiar activitats basades en reptes i projectes, vinculades a situacions professionals o laborals. Assessorar i formar el professorat per dissenyar estratègies i activitats d’avaluació dels resultats d’aprenentatge, desenvolupats mitjançant reptes i projectes, dels mòduls professionals, les seves unitats formatives, i dels objectius generals del cicle.
Assessorar i formar el professorat per definir i experimentar itineraris d’evolució progressiva, mitjançant: reptes plantejats per l’equip docent, reptes plantejats per empreses, transferència de coneixement per respondre a necessitats concretes fixades per les empreses que aporten solucions innovadores, i reptes que promoguin la creació d’empreses entre l’alumnat.